جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S21   گلکسی S21 FE   قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE
قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE
قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE
قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE
قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE

قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب اسپیگن مدل Tough Armor برای Samsung Galaxy S21 FE

اسپیگن یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم جانبی و قاب گوشی است. این شرکت کره ای – آمریکایی معمولا محصولات خود را با ویژگی و طرح های متنوع روانه بازار می‌کند به همین دلیل کاربران بسیاری دارد. اسپیگن آنقدر در این زمینه موفق است که کمپانی های بزرگی نظیر سامسونگ و اپل از آن به عنوان شریک تجاری خود یاد می کنند. یکی از محصولاتی که این شرکت تولید می کند قاب گوشی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. یکی از این قاب ها مدل “Tough Armor” می باشد. قاب “تاف آرمور” اسپیگن را باید بهترین قاب این کمپانی از نظر قدرت، مقاومت و محافظت عنوان کرد. این قاب نسبت به سایر قاب های اسپیگن از ضخامت بیشتری برخوردار است که بیانگر چد لایه بودن آن می باشد؛ بنابراین می توان انتظار داشت مقاوم ترین قاب گوشی، قاب اسپیگن سامسونگ گلکسی S21 FE مدل Tough Armor باشد.

طراحی قاب اسپیگن سامسونگ گلکسی S21 FE مدل Tough Armor

شرکت اسپیگن قاب های مختلف و کاربردی با خواص متفاوتی تولید می کند که یکی از آن ها تاف آرمور است این قاب بر خلاف قاب ها و آی فیس های دیگری ظاهر بسیار جذابی دارد و همین ویژگی سبب می شود تا کاربران نسبت به محصولات اسپیگن علاقه بیشتری داشته باشند.

طراحی سه لایه

این قاب از سه لایه PC و TPU و XRD تشکیل شده است که هر کدام به نحوی از گوشی محافظت کرده و در کنار یکدیگر قاب محافظ قدرتمند تاف آرمور را تشکیل می دهند.

لایه TPU

کاور اصلی که تمام گوشی را در بر می گیرد از جنس TPU نرم و منعطف می باشد که با بافت اسفنجی ای (XRD) که دارد، گوشی را در بر گرفته و از تمامی قسمت پشت گوشی، لبه ها و اطراف لنز و صفحه نمایش محافظت می کند.

لایه PC

لایه PC (پلی کربنات) یک لایه سخت و محکم می باشد که قسمت پشت قاب و گوشی را پوشانده و از این قسمت در برابر ضربات وارده محافظت می کند.

ماده XRD

اما لایه XRD که در قسمت داخلی کیس می باشد، نقش اصلی در جذب ضربات وارده را دارد و از وارد شدن فشار ضربه به گوشی جلوگیری می کند. از ماده XRD در ساخت لباس های مخصوص مسابقات موتور سواری و دستکش دروازبانی حرفه ای استفاده می شود و خصوصیت اصلی آن این است که فشار ضربه را در خود نگه داشته و به سمت دیگر منتقل نمی کند؛ به این ترتیب اگر گوشی شما سقوط کند و یا ضربه ای به آن وارد شود فشار بسیار کمی به سمت دیگر این لایه متنقل شده و به گوشی آسیب نمی رسد.

ویژگی متمایز لایه XRD این است که در زمانی که از قسمت بیرونی به آن ضربه ای وارد می شود، فشار حاصل از آن را در سطح خود پخش می کند و به سمت دیگر که گوشی قرار دارد انتفال نمی دهد. بی دلیل نیست که میلیون ها کاربر از سراسر جهان برای محافظت از گوشی با ارزش خود فقط به Tough Armor اسپیگن اعتماد می کنند.


قاب اسپیگن مدل Tough Armor
مناسب برای گوشی Samsung Galaxy S21 FE
دارای تکنولوژی ایرکوشن برای محافظت از گوشی مطابق با استاندارد های نظامی در برابر سقوط از ارتفاع
لبه های نرم و منعطف از TPU برای محافظت کامل گوشی در برابر سقوط و ضربه
دارای استند برای قرارگیری آسان گوشی بر روی سطح و استفاده آسان
محافظت کامل از لنزهای دوربین و صفحه نمایش با لبه های برجسته
محافظت کامل از گوشی با ساختار سه لایه مستحکم
دارای استند برای نگهداری گوشی در حالت ایستاده
عدم محدودیت در دسترسی به پورت ها
لایه داخلی انعطاف پذیر و جاذب شوک
سازگار با شارژرهای وایرلس
مقاوم در برابر ضربه
دکمه های دقیق

برنداسپیگن Spigen
رنگمشکی
سازگار باGalaxy S21 FE
قابلیت های ویژهپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, مقاوم در برابر خط و خش, مقاوم در برابر ضربه
سایر ویژگی هاقاومت بالا در برابر ضربات انعطاف پذیری بالا عدم محدود کردن دسترسی به پورت ها و دکمه های گوشی پشتیبانی از شارژر بی سیم حفاظت از دوربین گوشی برخورداری از وزن مناسب جنس: TUP
گارانتیدارد
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن گلکسی اس 21 اف ای | Spigen Tough Armor Case Samsung Galaxy S21 FE

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط